22 Maj 2010

19 Maj 2010

Onsdag, gick till skolan.. sen så cykla jag hem från skolan.
Sen så cykla jag och sibban till västerby skola och umgicks
med sanna, evelina, elin och angelica. Sen efter en bra stund
så cykla jag och sanna hem till henne för att sova där. Så ringde
vi Alma och fråga om hon ville skjutsa oss till donken vilket hon
gjorde! :) Hanna var med också! :) Vi stimma som fan. Jag skrämde
och skrek på folk som fan :O hahha. men roligt var det ;). Sen
så kom vi hem ganska sent och gick och la oss.


20 Maj 2010

Torsdag, jaa jag jobbade och umgicks med Martina vid lokalen.
Hon höll mig sällskap för hon skulle med oss hem sen för att
hon skulle sova hos Challe. Gick och la mig direkt när jag kom
hem...

21 Maj 2010

Fredaag, helg! Skönt. Gick till skolan vid 11 och skulle käka med
DISA gruppen uppe på Akropolis. Jätte god mat och väldigt
bra och trevligt sällskap! Skit kul!
Sen gick jag hem till Tuppe och allting det dära hände. Fyfan
vad arg och ledsen jag var på allt och alla då. Att alla måste
lägga sig i hela tiden. Men sån tur var så ringde du upp mig och
vi löste allting. Sen vare så skönt att höra dom dära små orden
du sa till mig!! <3 men men, senare på kvällen kom Alma och Sanna
och hämta upp mig hos Tuppe för att ut och titta på stan.
Jag SKA demonstrera för oss kvinnor. Varför ska vi ha bh på oss
på sommaren medans killarna få gå runt och visa sina tuttar?
Så igår var det en bh-fri dag. Så fick jag reda på att Robin inte
tycker om mina tuttar! Hahhaahha !;)
Sen kom jag hem och gick och la mig hos tuppe!

22 Maj 2010

Idag vakna jag vid halv 6 för jag skulle upp med Viggolajnen.
Det var min present till tuppe eftersom det är hans dag idag! :)
Sen har jag sovit en stund, sen kom Klara upp och väckte mig?
Fick en chock! :P Hhaha
Sen gjorde jag mig iordning. NU sitter jag här och väntar på allt
folk ska komma!=)
Så hejråååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0