2 Maj 2010

27 April 2010

Heysan, tisdag idag! jobbig dag.. Gick till skolan sen kommer jag inte riktigt ihåg.
Men inte hänt så mycket den senaste veckan.

28 April 2010

Heysan, Onsdag! Var till doktorn idag.. Gick bra! Sen hem och gjorde ingeting.

29 April 2010

Torsdag, dagen gick segt, dansens dag på kvällen i skolan (aulan)
Gick dit med alma, sanna och hanna. Trevlans. Sen vidare hemåt.
Fick *****, spydde blod men sen blev det bra.

30 April 2010

Valborg! Ja, ensam var jag. Alltså, utan Johan.., :/ Men åkte till Sala
med mamma, pappa, syster och ungarna på kroooozing. Sen hem.
Söv.

1 Maj 2010

Mamm och pappa följde med syster ner till Värnersborg. Medans jag var
kvar hemma. orkade inte följa med nå! men hade middag och roliga
stunder här med Klara, sibban och Martina. Slutade med att sibban sov
här. Klarar inte av att vara ensam just nu!

2 Maj 2010

Vaknade av att sibban slänge den kudde på mig.. Najs? Nope!
idag gick dagen segt och hade långtråkigt. Tuppe kom med ungarna
vid 5 tiden och dom åt pizza. Jag har inte ätit sen i fredags.. Känns
i magen just nu. Äter jag så spyr jag upp det lika fort.. :/
en positiv sak i det hela, har gått ner 5kg sen det tog slut mellan oss..
Jag kommer alltid att älska dig Johan Sundg! <3 24/11-06 har aldrig
ljugit. Det bästa datumet i mitt liv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0