15 Maj 2010

Hejsaan!

Idag när jag vakna var tuppe, sara och skitungen här
på besök. Så gick upp och gjorde mig i ordning för att
joina dom ute i det FINA vädret. Soligt och fint.
Sen åkte vi in till stan allihopa och skulle gå på marknaden.
Vi gick och ungarna åkte karusell!
FYFAN, Zacke ramla ur VirvelVinden!!! Den går ju fort
som fan runt och den är inte till för barn. Pappa frågade
om han var för liten för att åka men det var helt lugnt
sa dom. Sen så tittade jag på när dom åkte, helt plötsligt
så var Zacke borta!?!??!? Jag titta en gång till för att se om
jag såg i syne. Men det gjorde jag INTE. Han hade ramlat
ur. Så jag sprang upp på trots gallret. Och skrek åt dom att
stanna karusell-fan. Det gjorde dom snabbt. Sån tur var
så höll han i sig i räcket. Han hade inte ramla ur helt eller
hur man ska säga. Men han gjorde inte illa sig så stort.
Jag slet verkligen upp den dära silversaken man har på magen
för att inte ramla ur och tog upp honom i min famn! Jag skrek
åt  gubben att hur fan han kunde tillåta en sån litet barn åka
en sån farlig karusell. Han sa något och mumla, han låtsades
inte förstå. TURKFAN! Tur för dig att det gick bra för honom!!
Sen så åkte vi hem, sen skulle vi in igen vid 8 tiden.
Jag skulle på gratis bio vid 22.00 om man blåser grönt så
fick man gå in gratis. Gick in, men gick inte så fort innan
jag var ute igen. Klarade verkligen inte av det. Så gick
och satte mig vid Vasaskolan för mig själv och bara satt där.
Själv, ledsen, underbart. Jag satt och tänkte på dig. Hur du
har det nu, vad du gör nu osv.
NU vet jag vart jag har mina vänner någonstans.. Skönt att veta!

nu ska jag se OTH sen sova. Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0