13 Maj 2010

Hej!

Idag har jag varit så äckligt förbannad!! Har läst andras bloggar..
Vad är det man får se? Trodde fan inte man kunde gå så långt ner.
Vad fan har jag gjort för fel nu då? Jag sa vad jag kände och tyckte,
det var fel, du klaga på en viss person på att hon inte försöker göra
det bättre, men när jag försöker med det så blir du sur ändå? När
fan i helvete är du nöjd? Jag blev lämnad, dumpad men fick man
ett sms eller samtal av dig då? NEJ! Så sitt inte där och tyck synd
om dig själv. Det finns mer saker här i livet. INGEN har sagt att du
inte duger. Det är du själv som säger det bara.
Det är skrattretande? Ja, som fan är det!
Men du ställer till det också. Och JO jag hör fan av mig till dig
ganska så jävla ofta, och frågar om du ska komma hit på middag,
tjejkväll osv. Men när du får reda på att ***** säger ja så då kan du?
Jaja, skit samma. Ditt eget val! NU skiter jag i dig och ditt liv!!!!!

Nu fick jag ur mig det också! Idag har jag inte gjort så mycket. Jobbat?
Nu ska jag se OTH! :)

OCH, i morgon blire nog inge bloggskrivande för då har jag fullt
upp med mina 12 cider 7,0% :D Ska bli full som ett as, och sova i
Borlänge ;) Haha !;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0