12 Maj 2010

Hola!

Idag har min dag varit sisådär. Är så trött på mitt tråkiga liv nu så!
Började med att jag gick till skolan och hade bara en lektion.. :/ Suck!
Kunde sovit längre. Somna runt 5 inatt så får se hur det går nu då.
Men nu är man låååång ledig iaf. Skönt det. Blev inge Borlänge
heller för Johan kunde inte. Men får la se om det blir i morgon
istället då :). Ska aldrig hoppas men, jag gör det i smyg.
När jag kom hem skicka Bea sms och fråga om jag skulle med ut.
Så vi jag följde med dom till Avesta där man träffa gamla goa vänner!
Saknar dom fett mycket! :)!
Så kvällen har man setat i en bil i flera timmar. Har inte ätit något idag,
jo en macka i skolan.......... Spyr som en gris ändå.. Blir så matt.. :(
Nu kom jag nyss hem och snackar med Goa Jesper på msn! :)
sen ska jag se Oth sen får se om jag får lite sömn i mig också;)

Hatar mitt liv just nu! Någon som vill ta över det? Byter gärna ut det
alltså. Att man kan sakna en människa så här mycket trodde jag aldrig
att man kunde göra. :/ Men men... får se han snart igen kanske/hoppas jag!

Aja, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0