31 Mars 2010

28 Mars 2010

Hey! Har missat många dagar nu ser jag. Men har inte haft varken tid eller ork att sitta vid en dator efter alla omständigheter!
Söndag, vi vakna och inte gjorde något spec, Vad jag kommer ihåg? Vi åkte hem till Johan senare på kvällen, för jag var ledig i måndags, alltså i morgon om det hade varit den 28 :P hahah..
Åkte till Johan och tog det lugnt. Snackade lite om allting, så jävla skönt så löste allting sig. Han bad om ursäkt och det är jag glad över. Även jag bad om ursäkt. Jag älskar dig gubben!
Vi gick och la oss efter ett tag!

29 Mars 2010

Idag vakna jag utan Johan. Han hade åkt till skolan i morse. Medans jag klev upp med 11 och tog tag i hans rum... Möblera om och städa som bara fan i tre-fyra timmar... Fyfan vilket skitigt rum alltså? :O
Jaja, senare när Johan kom hem vid halv 7 tiden efter att varit med Alex så tog vi det lugnt och myste och snacka lite till om det dära. Det gick superbra. Vi har bestämt att fortsätta med varandra och detta kändes faktiskt bra! Vi gick och la oss efter ett tag..

30 Mars 2010

Tisdag - Ledig.. Skönt som fan! vad gjorde jag idag då.. hmmmhmmm! inte så mycket mer än att vi åkte hem till Marie för att svärmor skulle vara barnvakt åt alla tre på kvällen. Vi satt och snackade ett tag och eftersom min favorit Miranda är så tokig, så sa hon: Nathaliiiie, mamma och mormor slår mig på munnen! Så gick dit med bestämda steg (på skojj) och "skällde" på dom åt Miranda, Hahha skratta så jag dog! :P Sötunge! SÅ vi var väl där en stund och kollade på dating in the dark också. Fyfan vad sjukt det är alltså? Jävla subba säger jag bara till er som såg det. Usch!

31 Mars 2010

Idag skulle jag väcka Johan som skulle till skolan men fick ett svar av han att han var sjuk.. Så jag somnade om och vakna kring 13.00 kanske, han ba Mähh! Varför väckte du mig inte!??! Jag svarade det han sa i morse. Han ba jahaaaa....;P Han hade pratat i sömnen!! Hahah!

Men men vi åkte upp till Leksand för att ge Eva sällskap som satt och klippte sig. Så fin du blev :) Hehe
När vi kom hem så sitter Micke och pierre i köket och ska tatuera sig..Så Johan sitter därute med dom nu och snackar medans jag skriver här en massa :P

Nej, nu orkar jag icke skriva mer. Nu ska jag spela ett spel som heter Tarzaaaaan :D Hahahha länge sen, spela det hela tiden när jag var liten! :)
Syns! ;)

Peaaace mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0