20 Mars 2010

19 Mars 2010

Hejsan, idag gick jag till skolan och var där och gjorde det jag skulle göra... haha låter som värsta slav skiten.. men men, sen åkte jag hem. Där jag och pappa började göra en smörgås tårta! =) Gick skit bra! Ni får en bild neranför sen.. Tuppe och Sara kom vid 6 tiden ungefär och gav mig en iphone, eller ja, Tuppes iphone..´

Jag: Detta är ju din?
Han: Nej inte nu längre, har fått en ny av Telia!
Jag: Tror du att jag är dum i huvet eller?
Han: Ja, jag trodde de men du var inte de!!!

Hahaaa.. Min bror är lite speciel. Så jag fick ett gäng trisslotter ist. vann iaf en 20 =) hahaha! Vi satte oss ner och spelade lite schack, kort osv. Sedan tog jag fram tipspromenaden för dom också!
Pappa delade första plats med mamma, 16 rätt av 20!
Tuppe 10 rätt av 20!
Sara 9 rätt av 20!
Sen kom Johan efter det och gjorde den och han fick bara 8 rätt!! Usch Johan, det trodde jag icke om dig!
Sen åt vi tårtan och snackade och spela ett spel som heter "lika par leka bäst" Fyfan! Fick reda på saker om min mamma och pappa som jag verkligen inte ville veta! :'(
Sen åkte vi in till stan och hade lite race med Runfast, och träffade på Elin och Mich! Så dom satte sig i våran bil och åkte runt. Sen kom Alma och Sanna, och jävlar vad Alma vart rädd när vi la oss bredvid Alma! Hahhha henne min alltsååå!!! Hhahahah!
Sen åkte vi hem efter ett tag!




20 Mars 2010

Jag och Johan gick upp vid halv 12 kanske och gick ut och tog en cigg. Sen hade vi lite mysigt och gjorde en del saker, HOST! Sedan gick vi till köket och började med Tacosen, Johan gjorde köttfärsen och jag skärde salladen och dukade fram. När vi var klara med maten så hade inte mamma kommit hem, så vi inväntade henne. Efter maten så började jag och Johan fundera på om vi skulle med och spela kort hos Hedman med pappa, eftersom mamma skulle vara hemma och jag hade fått 200kr av Lisen när jag fyllde år. Så, vi frågade pappa och det gick bra! =) Vi åkte in till stan och tog ut pengarna och åkte till Västerby för att spela!=) Gick hur bra som helst för mig i början, var CL ( chipleader ) ett bra jävla tag tills pappa fick in sin jävla flyt och tog allting!! :@
Medans jag var kvar och spelade åkte Johan och skjutsade Angelica och Patricia till Avesta. Sen kom Johan och hämta mig och vi åkte in till stan och satt där på Donken parkeringen och myste och invänta på att klockan skulle bli 01.00. Vi åkte till Avesta vid 00.00, orkade inte vänta mer. Sen hämtade vi upp dom och åkte hem och slog igång en film som ingen utav oss såg, utan vi slocknade direkt!



Tycker den blev jävla bra alltså! =)



Mumma alltså!!! =) min första fina smörgåstårta! Helt ensam!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0