18 Mars 2010

HEEEEEEEEEEJ! =)

Idag vaknade jag av att mamma, Zacke och Naima kom in och sjöng för mig, eftersom att jag fyller hela nitton år idag, eller 20-1 som Sanna säger dårå^^,
Men, jag gick upp och tog emot mina egna snusdosor, eftersom mamma glömde köpa hem åt mig igår så då låna hon två av mig i morse och köpte hem senare :) Haha..
Fick skjuts in till skolan där jag mötte Sanna. Låg och sov en stund på bänken, sedan gick vi på Samhällen och efter det lunch. Sedan gick vi till Annelies lektion där vi stimmade=)
Fick ett samtal från pappa att Johan stod utanför skolan om 1minut. Så satte på mig jackan och gick ut och fick en blombukett(*stavning) av honom. Lite sött av honom. Vi åkte hem till mig och la oss och myste innan han skulle fara hem på skoterkursen igen.. Sedan satte jag mig och skrev klart ett arbete som försvann igår när jag hade skrivit hela 4 stycken A4 sidor!!!!!! :@ Menmen, nu är jag klar IGEN iaf.
Sedan gjorde jag och ungarna fruktsallad och grädde åt mina kompisar som skulle komma på kvällen för att fira mig. Dom kom vid kvart över 6 kanske och vi satte oss och spela schack som challe var riktigt duktig på. Sedan kortspel och sen fikat ! =) Muuuuuums säger jag bara! : )
Efter en stund kom Elin helt ensam när hon egentligen skulle ha med sig Sanna, Alma och Mich. Men dom kom aldrig för dom var tydligen sjuka, och Mich hade blöt hår? hah, fråga mig inte varför...
Dom fick iaf gå på skattjakt på svara på frågor om mig =) Här är dom:

1. Vad hette Nathalies första djur?

 1. Chicko

X. Korven

2. Hilda

2. När ramlade Nathalie och slog upp hakan, så hon fick sy 8 stygn?

1. 8år

X. 9år

2. 10år 

3. Vilken storlek har Nathalie på sina olijeriggar, (bröst)?

1. 80D-E

X. 90DD-E

2. 90D-E

4. Hur många kusiner har Nathalie? 

1. 4st

X. 5st

2. 6st

5. Vad heter Nathalies grannar?

1. Siv och Andreas

X. Siv och Patrik

2. Östen och Christin

6. När blev Nathalie och Johan tillsammans?

1. 22/11-06

X. 23/11-06

2. 24/11-06

7. Vad brukar folk säga i skolan om Nathalie?

1. ”Hänger du upp dig?”

X. ”Hänger du med?”

2. ”Häger du inte med?”

8. Vad har Nathalie för mobil?

1. Sony Ericsson W900i

X. Sony Ericsson W901i

2. Sony EricssonW902i

9. Vad snusar Nathalie HELST?

1. Grov portion

X. Kronan

2. General

10. Hur många år är det mellan mig och min bror Andreas (tuppe)?

1. 4år

X. 5år

2. 6år

11. Vad heter Nathalies tre-männing?

1. Emelie

X. Emilia

2. Johanna

12. Vart bor min såkallade mormor?

1. Borlänge

X. Falun

2. Hedemora

13. Vart är Nathalie född någonstans?

1. Falun

X. Mora

2. Avesta

14. Vad har Nathalie oftast för lösenord till msn?

1. Mitt personnummer

X.  Mitt personnummer plus 2 siffror

2. Snowdrivers

15. Vad älskar Nathalie att supa på?

1. Sex on the beach

X. Cider kopparbergs

2. Tecuila

16. Vad heter Nathalies systers kille?

1. Tony

X. Toni

2. Tommy

17. Hur gammal är Nathalies syster?

1. 87:a

X. 88

2. 89

18. Hur många piercingar har Nathalie haft?

1. 6st

X. 7st

2. 8st

19. Vad är Nathalies favorit färg?

1. Svart

X. Blå

2. Lila

20. Är nathalie bäst?

1. Ja

X. Nej

2. Ja, efter mig!

 
-----------------------------------------------------------
Försök att få topp 20. Kan ju säga att Sibban fick 10 rätt, Elin fick 9 rätt, Challe fick 8 rätt, Martina fick 7 rätt. hahaha ;) Så försök ni också!^^
Dom gjorde även lappleken som var det roligaste jag sett! HAHAHA! Challe och Elin mot Martina och Sibban! : ) Lite kuligt alltså^^ Själv var man dommare ;)
Nu kom jag precis in efter att jag sagt hejdå till dom nötterna! Nu ska jag vara lite social på msn sen glo på en film. Imorgon ska jag fira med min familj och JOHAN! <3

God natt gött folk, och GRATTIS till mig! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0