17 Mars 2010

Hejsan!
Idag vakande jag och åkte in med pappa till skolan, för han skulle in med ungarna till dagis.
När jag kom till skolan hade vi redan börjat. Men jag sprang runt som en tok och letade efter dom.
Hittade dom tillslut inne i en datasal som jag hade varit och knackat på som en idiot innan läraren
kom och öppnade åt mig.
Efter skolan så åkte jag hem med bussen och snackade lite med mamma och sånt. Sen kom Sibban
över och umgicks med mig till halv elva ungefär. Sen skickade Sanna sms och fråga om hon och alma
kunde komma ut för att fira mig efter 00.00. Jag gick ut nyss och fick en massa roliga saker!=D

1. Stressboll
2. FISKBULLAR
3. En sån där massade sak i huvudet
4. Ett kort på mig och Sanna
5. Cider 2,25
6. Ett kort där det stod massa skämt om mig

Mycket fina saker faktiskt! =)
Kom nyss in och sitter här och får massa mail om Facebook, det är många som skriver Grattis till mig nu
eftersom jag fyller 19 nu! =) Hehe!! Grattis till mig! =D
Nu ska jag söva lite, sen invänta morgon dagen! =)

NattiNatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0