09 Mars 2010

Prov det första man hade idag. Men det gick skit bra för mig tror jag. Det var ett prov som man inte kunde plugga på. Och jag var den enda som tyckte det var lätt.. :p haha undra om jag skrev helt jävla fel på provet alltså.. :p Men men. När jag kom hem satt mamma och pappa ute och ungarna lekte i solen. Satte mig där och ringde några samtal och fick tiderna. Känns skönt att få det gjort nu.
Sitter och pluggar som ett jävla ass till körkortet undra om man ska ringa tider på det också snart då.. får la se då. Ska plugga lite till iaf.

För övrigt har det inte varit något särsklit idag tror jag. Hahahah fick nyss ner en film pappa laddat ner eftersom han har lärt sig datorn och hur man laddar ner nu. Så nu är bitlord helt jävla knock fullt av hans filmer. :P hahah men iaf, han ladda ner en film som heter The edge, Så satte mig och bläddra igenom snabbt och det handlar om björnar, det bästa jag vet är björnar och vithajar. Så satte mig och såg några scener. Blev fan rädd alltså. Sen kommer mamma in och frågar om jag kan gå ut och flytta på bilarna och härja. kl 22.30, bor ute bland skogar. Så snacka om att jag sprang som bara fan upp och ner :P Livrädd!!!!! Men men

Nu ska jag lägga mig och kolla på, ja vadå Sanna? haha, ja AVATAR IGGGEEEEEEEEEN! Men är torsk på den filmen. :P Somnar till den hela tiden varje kväll nu :P hahah.
Btw, johan har börjat på folkhögskola i Leksand. Kul för honom att han äntligen kan få göra något om dagarna. och han stortrivs också säger han :) Roligt för dig älskling!!

nej god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0