05 Mars 2010

Hello!
När vi vaknade idag så skulle Johan på möte med Arbetsförmedlingen, men jag orka inte följa med så låg kvar och snosade några timmar extra! =) Idag har man inte gjort så mycket förutom att jag har fått reda på att jag har en svärmor som är miljonär nu! =D WEEEEEEEEEEI! Hehe.. Vi var till Jenny och hjälpte henne med smörgås tårtan! Mums! hon fyller ju hela 34år i morgon, grattis till henne då! Sen när vi kom hem spelade vi "kasta gris" och chikago, kronkulan m.m. Är lite fuller nu jag.. hehe.. :P Nu ska vi titta på lite mera Johan Falk filmer jag och Johan. Blir en tidig kväll ikväll.. Fan det går knappt att skriva får sudda hela jövla tiden, ska nog inte dricka mera tills studenten. Fick även ett sms av Sanna om att vi skulle på kyrssning igen den 14Mars, men nääää orkar fan inte! Har inga pengar heller för den delen. Hehe..

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0