04 Mars 2010

02 Mars 2010
Jag börjar med; GRATTIS ELIN EVALDSSON!

Vi vaknade och gick upp och packade det sista inför resan, nu började det pirra i magen på mig. Vi satte oss i bilen och hämta upp Elin och Robin i stan, sen bar det av till Borlänge för att ta bussen där till Sthlm. Vi satte oss längst bak och jag i med lurarna och hade datorn i knät och lyssnade på musik. Kul som fan hade vi på bussen iaf. Vi stannade och åt i Surahammar tror jag det var. Jag tog en hamburgartallrik som alla andra.. Haha 8st hamburgartallrikar :P Menmen, vi var på väg att bli ifrån körda vid Statoil i Fagersta. Vi var inne på statoil och skulle köpa en macka och då såg vi bussen rullade iväg. Tur som fan sa någon åt han att stanna och vi kuta för våra liv mot bussen. Man kunde tänka sig där att det var typ, Sanna, Alma eller Elin som ropade, men nejnej! Det var någon okänd. Dom brydde sig icke om oss! Hahha..
När vi kom fram till Värtahamnen så fick vi vänta där i över 1 timme. Det gick ganska segt men när klockan blev 19.10 fick vi kliva på, Najs! Vi började med att gå till hyttan och kika och sminkade oss, Johan låg och läste tidningen jag köpte åt honom. När jag var klar med mitt så gick vi över till Sannas hytt och krusade håret på mig. Efter det så gick jag och Johan till Taxfreen och handla

- Sex on the beach
- Smirnoff (massor)
- Bacardi brezzer (massor)
- Chips
- Stock snus
- Limpa Cigg
- Godis

Det var något mera som jag icke kommer ihåg just nu.
När vi var klara gick vi upp i hytten och drack av det vi köpte. Mums! Vi bjöd upp alla till våran hytt och vi drack och drack, sedan drog vi upp till baren. Där vi satt hela kvällen och drack och hade skit kul. Efter ett tag sa Johan att han skulle gå till hytten för att hämta smirnoff, det skulle gå fort sa han. Timmarna gick. Han kom aldrig tillbaka. Jag sprang runt på varenda däck som hytt och letade, Livrädd var jag! Hittade han ingenstans. Hörde att det var bråk här och där hela tiden men han var inte där. Frågade även vakterna om han var i fyllesällen eftersom han var ganska så full, men där var han inte heller. Han kom efter ett tag och hade varit med Niklas och Linus i deras hytt och snackat om kärlek? Sjukt. Jävlar vad arg jag blev på han... haha.. Efter ett litet tag satt vi i ett hörn på en soffa och drack och rökte och snackade om allt i livet, Johan fick lite snefylla tror jag. Vi gick och la oss vid 04.00!

Fortsättning följer...

03 Mars 2010
Vi vaknade med världens baksmälla vid 13.00 kanske.. båten gungade rätt rejält när vi vaknade. Johan låg kvar medans jag städa upp litegrann och gick över till Sanna och dom. Men dom var icke där. Så jag gick till baren vi satt på hela gårdagen. Där satt Elin och Angelika fortfarande svinfulla och rökte. Satte mig där och snackade med dom, sen gick vi till cafet och köpte en macka, var så jävla hungrig. Sen gick vi upp till hytterna och sen till baren igen. Sen kom Johan lunkandes vid 15.00 kanske och satte sig och tog en cigg med oss. Efter ett tag började vi bli fulla igen och bandet satte igång igen och sjöng. Jag skrek till dom hela tiden att dom skulle sjunga: Black Jack - Inget stoppar oss nu. Vilket dom gjorde. Dom sjöng den för min skull! =D Hehe..
Sen en timme innan vi skulle gå va båt´n så kom två tjejer upp på scen och snackade om någon frådesport. Jag ville delta, men ingen annan ville följa med mig upp. En tjej från sthlm som är kompis med Jennifer frågade om någon ville hacka på, vilket jag gjorde. Vi gick upp och fick möta två killar.
Vi vann den tvälingen med 3-2 till oss! Vi vann: Skumpa, chocklad och en till resa. När vi vill, vilken Silja båt vi vill, för två personer, b-hytt osv. Skit najs!
Efter tävlingen gick vi till hytterna och började packa och göra oss klara. Vi satte oss på bussen hem och alla blev tysta förutom jag och Elin som härjade runt i bussen fulla som svin. Vi sjöng, skålade för oss, eftersom hon fyllde år igår! När vi kom fram till Borlänge runt 22.30 så åkte vi till donken det första vi gjorde och åt. Vi kom hem runt 00.00 jag och Johan i Djura. Satte oss och snackade lite med Eva innan vi la oss och kollade på Johan Falk och somnade ganska fort!

04 Mars 2010
Dagen började med att man vaknade vid 13.00 =( Sov alldelens för länge, men men bakis som fan var jag! Idag har man inte hunnit med så mycket, mer än att städa lite på Johans rum, ätit, snackat, sett film.. Tagit det chill! Chilldag, blir det garanterat! Har haft skit roligt med er tjejer och pojkar! Mera gånger! Vann ju trots allt en resa till så! Mer blir det garanterat!
Här ska ni få lite bilder från kryssningen:


På bussen dit!


På bussen dit, Johan!


I våran hytt!


Mums, min sex on the beach! :D<3



Elin och Angelika dansar sååå fint så! :D<3



Bandet! ;D



Angelika! :)<3



Sista bilden jag tog! :( Sen dog mitt batteri! Detta är på vägen hem
iallafall, Johan, Sanna, Elin! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0