01 Mars 2010

Hejsan

Idag har jag inte gjort så väldans mycket tycker jag. Jag vaknade som ni märker, hehe. När jag vakna så var Tuppe, Sara & Viggo här och lekte. Jag åkte in med mamma in till stan senare på eftermiddagen för att färga håret igen hos Martinijus, jävlans vad bra det blev. Nu är man svart/röd hårig. =) Weeeei!

Kom nyss hem därifrån och ätit pizza, det var gott, men börjar tröttna på pizza faktiskt, fast jag inte ätit det på jätte länge.. :S Men men.. Nu sitter jag här och ska se på Avatar med Johan, ja jag vet igen! hehe men den är ju så jävla bra. Nu sitter Johan och väljer kläder åt mig tills i morgon :) För i morgon åker vi jue!

Så jag kommer inte in och skriver i morgon eller på Onsdag, eller jo kanske om jag är pigg och glad. :) men planerna är ju att jag ska vara full när jag kommer hem också, hihi..

Nej, hejdå nu. Så höres vi, för nu ska jag ha kul i morgon! :D

Byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0