28 Juni 2010

Hey!

Ville bara säga till en underbar person vid namn Emmz!
Tack så hemskt mycket för denna fina designen du har
gjort till mig. Den betyder så mycket för mig. Den fick min
mamma att gråta och min pappa att stå kvar vid datorn
som hatar datorer! Tack så hemskt mycket! Puss <3

------------------------------------------------

Niklas Johansson, du lämnade världen den 26 Juni 2010, du föddes till denna värld den 26 Januari 1989, du lämna min bror här helt ensam gråtande, du lämnade din flickvän Martina här ensam, du lämnade dina vänner här ensam, du lämna din familj här som du var enda barnet till. Du behövs!!!! Fatta! Du är så enormt saknad av så många människor så det är grymt åt det. Jag kände inte dig rakt igenom, men du tillhörde min familj på något sätt. Du kom på min student med Martina som också tog studenten. Du festade med oss mycket. Du är en bra ölhävare, capten morgan kommeru ihåg? :) Din favorit sprit. hehe. Andreas, min bror han saknar dig som fan. Han är ute och fiskar om dagarna och fångar gösar på gösar för att ge dig, för att få en del av dig. KOM TILLBAKA TILL OSS! :'(


Jahaa... Idag så har jag jobbat och efter jobbet så tog jag och sibban ett dopp... Ja, mina såkallade "vänner" som det kallas för, svek en också... kulkul! Nu ska jag snart sätta igång O.C sen blire sista förmiddagen i morgon, sen bara två nätter kvar... Sen LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG ledig ! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0