27 Juni 2010

Hey!

Jadu... en dag och gott och dom hitta dig idag.. Det var skönt att få veta vart du var Niklas. Men hemskt! Man kan inte tro att det är sant att du gått bort, att du är i himlen, att du har det bra, att du lämna Martina här. Jag tänker så mycket på henne Niklas.. Du skulle ha funnits här för henne nu och trösta henne.. men om du hade funnits här hade du inte behövt trösta henne heller.. Det är overkligt allting. Du som var så glad och skämtsam och rolig jämt.. Skämta om allting, hjälpte mig litegrann med Johan och allting. Men jag försöker tänka positivit och kämpa. Men det är hårt att se min bror lida, han vill så gärna ut och fiska, ut på sjön och sitta där och bara få ur sig saker.. Men han vill inte se en sjö nu! :/

För övrigt idag så har dagen varit sisådär, jobbigt pga omständigheterna men annars bra. Spela poker nyss här hemma.. fick vara med på sista turneringen och kom tre, två priser! Suck... hade kunnat vunnit 800 annars.. men sånt är livet. Du har smsa med mig hela dagen, det gör mig glad. Du får mig på andra tankar och det är väldigt bra just nu! Jobbade sista förmiddagen på denna period nu. Nu är det två fm sen två nätter sen LEDIG! :) Och flyttar om två jävla dagar.. shiiiet! Overkligt det med. Trodde jag skulle bo kvar här tills jag var 25 minst ;) men nejdå! :D

Nu ska jag se lite OC och fortsätta smsa, kanske ringa Dig! :) Puss till dig söt! <3


Kommentarer
Postat av: PinkaN

tror inte den kvällen var planerad för en tragisk olycka... Utan att få ha kul fira midsommar med vänner.. Saker och ting händer i livet.. Bara leva vidare och minnas fina minnen bakåt.. Vi lever inte i då tiden, det är nutiden det gäller.. För att framtiden kommer! <3

2010-06-28 @ 00:39:25
Postat av: Nattie

:'(<3

2010-06-29 @ 00:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0