22 Juni 2010

Hejsan!

Idag är det tre månaders sedan.. tre månader jag har levt utan dig vid min sida, tre månader sedan jag svimma, tre månader sedan jag inte förstod varför, tre månader sedan du lämna mig kvar här ensam. Jag har förstått nu, det var tydligen inte du och jag mot världen, hand i hand genom allt. Du har funnit din lycka som singel, du har funnit din lycka som ensam. Medans jag hade min lycka hos dig. Som du bara kasta iväg, sola iväg eller kanske gav bort till en annan tjej som är lycklig som har dig vid sin sida just nu. Jag önska du förstod mig någon gång, att du kommer tillbaka någon gång. Jag är så tom, så tom som en människa kan bli. Jag håller tårarna inne, jag kämpar för att le varje dag, jag kämpar för att finnas kvar. Du var eller ÄR verkligen mitt liv, mitt allt. Han jag skulle älska till den dag jag dör. Det är hemskt att vakna upp och inse, nej det är slut, jag är singel! Jag har hemska drömmar om nätterna, dom kan vara så hemska att jag drömmer om att det blivit vi igen, så vaknar man och inser att det är fel, att det inte är så! Om du bara fatta av ren svenska. Fatta hur sårad jag är. Mitt hjärta föll i bitar i Augusti 2005. Sen kom du in i bilden 2006, du kom in och visa mig kärlek. Kärlek som är värd att minnas. Sen föll mitt hjärta i bitar 22 April 2010. Du lämnade mig! Du gick din väg från mig. Vi bråka, vi älska, vi åkte till blge om nätterna för att äta, vi var fyllechaffis varje helg, jag blev vuxen med dig, du vet min hemlighet. Du vet allt om mig. Men vad tjänar jag på att sitta på en jävla blogg och skriva om dig? Ingenting tyvärr. Jag är tom, ensam, sårad, ledsen, rädd, spyfärdig, livrädd, osäker, arg, oförstådd. Det finns ingen som förstår mig längre tror jag. Ingen som förstår hur jag känner.. Konstigt när jag inte öppnar mig mer, har stäng igen allting. Har gått i konkurs. Jag satt på jobbet, och skrev ett långt jävla brev eller en berättelse om oss, till dig. Jag vet inte hur jag ska göra. Om jag ska skicka det eller skita it. Tror det är bäst att skita it. Du verkar lycklig. Och allt jag vill är att du ska må bra, lycklig, ha det underbart. Mig skiter jag i nästan...

Har missat några dagar jag vet! Men har jobbat rätt mycket och varit i V-by hos Martin. Så ni har inte missat något speciellt, jag lovar. Mitt liv är inte intressant längre.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0