12 Juni 2010

Heysan!

Ja, nu är jag vuxen, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!!! Känns helt jävla underbart alltså! Hihih... Gårdagen börja med att jag försov mig som vanligt, men hann in i tid, fick bara stressa lite mer här hemma.. men det gick an.. är ju så van att vara stressad så, ^^ . Jag åkte till champagnafrukosten där jag mötte hela min klass och vi fira och tog kort med mera. Vi gick till skolan för att ta studentkort med klassen och vi villa ha med christina på vårat kort, för hon har tagit sån stor plats i våra hjärtan! Sen gick vi vidare till klassrummet och gav christina sin present hon fick av oss.. alla börja gråta förutom stenen, Pia. Vi snöt och snyfta och skratta och gav oss iväg till kyrkan där alla studenter sitter längst fram i kyrkan det var så underbart när man hörde alla skrika dittan och dattan. Sen gick vi till klassrummet igen och fortsatte snacka och dela ut saker och ting. Sedan blev det studenmiddag, skiiit god mat.. typ kött och potatisklyftor och brunsås. Sen SPRANG vi ut !:D Hade sån fiiin skylt så.. Pappa, mamma, ungarna, lisen, toni, sara, tuppe, robins, morfar, linda stod där och vänta på mig!! :) Sen ut med vagen, kul som fan fast det pissa ner.. Sen hem och åt mat hit kom även farmor och farfar och siv och ann :) Riktigt trevligt tycker jag! :) Sen kom klara julia martina och axan hit och sen åkte dom efter en timme kanske, sen kom martina och niklas så vi stack in till stan där vi alla gick in på en och en halv där en kille bara kom fram och börja grovhångla och ta på mig :S Fatta nada, men tog bort han lika fort igen.. Sen mötta jag på Bonnie han var jag med resten av kvällen.. Sen kom en och tog mig mellan benen och brösten så slog till honom tre jävla gånger, Sen börja jag bråka med Sanna som man typ gör ännu... fyfan vilken kväll.. hitta dock ingen skjuts hem så fick sova hos en kompis sen kom pappa sju på morgonen och hämta mig.. Sen idag har jag vunnit 700kr på poker av tuppe, pimpim, syster, toni och pappa ;) Najs, sen åkte vi till borlänge på Lasedooom skiiiiit kul! Nu är man hemma och ska äta något toni och lisen gjort :) Såå hejrå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0