1 Juni 2010

Heysan!

Åhh vad skönt det kändes att skriva Juni nu! NU är det bara 11 dagar kvar! :)
Menmen, imorse när jag vakna vare bara att krama pappa sen åkte han.
Det kommer gå så bra så!
Sen så när mamma kom hem så åkte vi till Djura och hälsa på allihopa där.
Var riktigt kul och underbart! Att få se er igen, att få snacka med er igen. Jag
och Eva har bestämt att vi ska ta en vinkväll när dom kommer hem från Turkiet.
Det är så roligt att dricka vin med den dära människan! Hehe.. man har sina minnen
alltså.... :P
Kom ganska så nyligen hem. Gick och la mig på studsmattan och tänkte och sola.
Skit skönt, lite brun ska man väl vara till studenten också. Jag känner mig som en
ny människa nu..  Vet inte varför. Kanske för vad jag och Johan snacka om hela natten.
Pratade i flera timmar i telefon. Han är en underbar kille alltså. Den som får honom
den ska vara jävligt rädd om honom, det ska jag se till! :)
Nu sitter jag och dunkar "hela livet med dig - Lasse stefanz! Haha! :)
Snart kommer Charlie och kanske Sibban hit och snackar lite.. Ska bli skönt att få
be om ursäkt och sånt till dig!! Men men nu ska jag inte tjöta mer. I morgon blire
bal och crusing med bästaste Sannooo! :)

OCH jag har fått hem mer OTH nu! :D Hahah så nu blir jag osocial igen! Hejrååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0