24 juli 2010

Tjosan! Länge sen jag skrev jag vet.. Men snart så, min dator och internet är på väg till mig! ^^, Idag eller, ja igår:p så var jag och mamma till ikea i västerås och handla till min lägenhet:d fick ju trots allt lön idag, weeei:d Handla för 3000ca. Fick mycket fint, som dammsugare,mopp,bestick,disksaker, m.m :d nicenice:d Sen begravdes niklas idag också. Äntligen fick vi säga adjö till dig. Nu är det svara kvar, sorgen. En del utav mina vänner fattar jag inte mig på ibland. Men, wtf, deras problem inte mitt. Just nu sitter jag på jobbet och håller på och hungrar ihjäl mig.. Om En halvtimme får jag äta, sallad! Mmh vad gott:d I morgon ska vi beställa biljetter jag sanna mattias och anders kanske:) Ska bli fett med nice:d Supa lite med sanno, :) Har på tråkigt på jobbet när valsarna går så segt.. Somnar fan snart jue. Men men slutar om 4,5 timmar så:d Funderar på att flytta ner till värnersborg till syster min. Mammas idé så:) blir nog i slutet av augusti sånfall:) Bytte precis vals :) se om denna går bättre! Idag fyller min kära syster:) hela 6år grattis Najma! Älskar dig<3 Nej nu lär jag jobba:) Tjotjo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0