2 juli 2010

Hej gott folk! Finns nog inte så många som läser min blogg just nu mitt i natten. Sitter på sista nattskiftet med jorma och aila och diskuterar hur svårt och hur äldre blir behandlade i sverige.. Det är fan sjukt alltså.. De äldre människorna blir sämre behandlade än de kriminella som sitter inne. Dom som sitter inne är det lag på att dom måste komma ut minst två timmar om dagen oavsett väder.. Medans en gamling sitter inne på sitt rum dygnet runt året om.. Jaja nu har jag flyttat in och packat upp allting. Fint som fan blev det. Har haft besök båda dagarna av folk och just nu sover martina och charlie där med pumba, så inte han blir ensam.. Saknar dig älskling. Idag så har jag tatuera mig hos nilsson. Skrev in andreas och liselotte på handleden:) blev skit fint. Sen har jag hunnit med och bråka med grannen.. Suck! Han klaga och hota mig pga min moped.. Så mamma ringde och skällde ut honom efter noter! Hehe.. Men nu är klockan snart halv fyra och snart får jag sova och träffa mammas älskling:) i morgon blir det till att supa till. Liten förfest hemma hos mig:) skönt det känns att säga hemma hos mig då:p hahaha nej nu ska jag syna band:p hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0