7 Februari 2010

Tjah Tjah bloggen!

Idag har man väl inte gjort så mycket.
Hela familjen var här och fika, spela kort, åt mat och en massa annat roligt :)
Det slutade med att jag panga huvudet i en jävla hylla. Har huvudvärk som bara
fan ännu. :( Buhuhu..
Sen åkte Lisen och Toni hem till Värnersborg igen. Kommer saknar er mycket. Dom tog även
med sig Ziki hem.. :( Buhuhu..
Har mycket att gråta över nu..


Kom nyss hem från Mich, har varit där och spelat ett spel som heter "Brain Storm" eller som
Elin sa, "barn storm" :P hahaha

Jag vann alla gånger! Hahaha! ;D

När vi körde in i byn var det alldelens svart! :O
Strömavbrott i hela byn.. Så den började funka precis när jag tänt alla ljus.. Suck!
Så nu blir det lite Vampires Diaries med Johan så han "hänger" med lite.

I morgon är det skola, OCH risk ettan! :D Weeei! Så jävla skönt att komma igång med körkortet så
det finns inte.

Jag undrar när det ska ta ett slut egentligen. När man kan leva sitt vanliga liv. Men i Juni får man leva ett fritt liv igen! Fyfan vad jag saknar studenten just nu. Hatar att ens tänka tanken på att gå till skolan just nu.

Pontus!<3

Jag tänker på dig hela tiden just nu Pontus. Drömde även om dig i natt. Att du dog, att du aldrig hann veta vilka människor du bor med, att du aldrig hann veta vad dom gjort dig, att du aldrig hann veta vad vi har gjort för dig, att du aldrig hann veta att vi saknar dig grymt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0