3 Februari 2010

Hejsan!

Idag försov jag mig ganska så mycket.. :( Vaknade tio minuter innan bussen gick. Så jag fick klä på mig fort och hoppa ruint som en galning i huset med en tandborste i munnen och stack iväg. Det blåste så jävla mycket idag att jag trodde jag skulle flyga med!
Väl i skolan så satt jag där ensam, tänkte på dig! :(
Första lektionen så pratade vi om facket, det kom två gummor och prata om att det är viktigt att vara med i facket osv.
Andra lektionen så hade vi Annelie, där vi satt vid datorn och skulle komma på tre frågor till någon gubbe vi ska "hälsa" på i morgon.
Efter vi hade slutat följde jag med Mich hem och glodde på "säg att du älskar mig". Hade glömt bort hur hemsk den var. Efter filmen gick vi ner och käkade lite pizza och träffade på Agnes på vägen så hon hängde på oss! Mums :)
Elin kom och hämta oss och vi åkte ner till hemköp för Elin ville ha Cola.
Vi åkte hem till Mich igen och spelade "kasta gris" Jag vann en gång och Mich en gång :).
Elin den jävla idioten kommer få pejja om jag får blåmärken på mina bröst i morgon! :@
Gjorde fett ont. Mamma ringde vid halv 7 tiden och sa att hon skulle hem. Så jag åkte hem med henne och är nykommen hem. Nu ska jag iväg och hjälpa pappa han ropar som en galning.

Jag älskar dig Johan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0