24 Februari 2010

TjahTjah bloggen!

Idag var det skola, den flöt på och kul hade vi! =) Fick soppa till lunch, den ÄR god som fan alltså!
Efter lunch så satt jag med Jimmy och snackade lite skit om kryssningen, sen inget spec. Sen blev det dags för lektion med Annelie, vart väl att sitta vid datorn som vanligt. Sen tog jag mitt pick och pack och begav mig till Tuppe och Sara för hon fyller 22år idag! Grattis till henne, som jag redan sagt idag.. menmen! =)
När jag kom fram dit iaf, så var ingen hemma. Dom skulle komma hem om en timme ca. Så jag satte mig utanför på en stol och satt där och sov. HAHA, lite komiskt iaf =)
Sen kom Klara förbi och spelade kort med mig, det var nice! Länge sen man såg henne nu också!
Efter en stund kom mamma och pappa och hela familjen, tog inte lång stund fören vi var hemma, det blev som sagt fullt hus där. Väl hemma så tog det inte lång stund fören Tuppe och Sara kom! hahah, vi följer efter varandra tror jag :O Nu har jag precis duschat och snackar med Sanna på msn och undrar vad vi ska hitta på imorgon, ska ju trots allt leka med henne! =D Försöker övertala henne att se Avatar med mig igen, som jag ska se ÄNNU en gång ikväll! =D hehe,  men nej nej, här måste man se den i 3D, visst den blir säkert mycket bättre, men det skiter jag i nu, den var så äckligt bra!
Nu ska jag gå och smörja in min kropp i massa fet salva, är så fucking torr.. Sen blir det xbox time! =)




Ska vara med denna underbara människa i morgon! Kärlek till dig! <3



Saknar dig som fan nu Johan! Önska du vore här! <3



Muppiga jag då! :P hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0