22 Februari 2010

21 Februari 2010

TJAHTJAH bloggen! (drar mig i håret)

Igår så var jag med Johan och Kongo hela jävla dagen. :) Det var nice. Vi satt och spelade tvspel, skjutsade hem Stefan. Jag pratade mycket med Jenny, tycker fan synd om dig gumman! Hoppas du vet att jag finns här iaf. Min kusin ringde mig i Lördags glömde jag att berätta. Hon ville be om ursäkt för allt hon skrev osv till mig, men jag förstår henne lite iaf. Men nu ska vi inte snacka deppsnack, utan vidare till Kongo och Johan, piff och puff fan! Efter ett tag åkte väl Kongo hem och jag och Johan direkt in i badet och myste, sedan slog vi på en film. Vi såg klart Skate or die, så jäffla bra film alltså! Efter den slog vi på ngn skit film, så det slutade med solsting och snesprång. =D

22 Februari 2010

Hejsan, idag vaknade man lite sent som vaaaaaaaaanligt! Hahah.. men men tog mig upp och vi åkte iväg efter många om och men. Var fan på väg att somna på bussen från Borlänge alltså, inte långt ifrån där inte.. Hehe! När jag kom fram så var det så jävla kallt att mitt hår frös till is, suck =(
När jag kom fram till skolan efter att ha halvsprungit dit så satt Sanna där och fösökte vara duktig med sin samhäll, men slutade så fort den bästa utav dom alla kom =D ja, det var jag som kom! =D Vi satt och snackade om helgen och hur den var osv. Så jag berättade min intressanta och Sanna sin. Sen blev det samhäll och där blev det skratt, samma på svenskan och religonen också. =D Sen gick vi upp på stan och skulle köpa snus åt Martina, men det fattades 5kronor så fick låna av systeryster min. Sen blev det hem och storstäda sen in i DUSCHEN! skönt som fan kan jag lova! Kom nyss hem från stan, har varit inne hos Viggo och hälsat på och sen övningskörde jag in. FAN, vill bara ta bort skylten nu!! ='( Synd om mig, Ja, jag vet! Nu sitter jag här och tråkar ut er, men nu ska jag gå och göra korv med bröd till mig, sen spela, sen AVATAR IGEN! =) mahahaha! Vill vara en avatar alltså, blir så kär i filmer så det finns inte. Men men, hörs i morgon.

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0