18 Februari 2010

Hejsan..

Idag vaknade jag och ville verkligen inte gå till skolan. Mår fan inte bra, vet inte vad det är. Känns oroligt i magen. Jag vill leva mitt liv själv snart. Det blir bara problem runt om mig, usch. Nu har min egna kusin sagt upp kontakten med mig det känns inte nå vidare bra, men jag kan inte tvinga henne att tycka om mig.
När jag vaknade idag så gick jag upp och hjälpte mamma och städa lite i huset, sen tog jag och syster bilen in till stan för att fixa kryssnings biljetterna, skönt att få det gjort. När vi kom hem var vi ute ett tag och gick ut och gick med hela familjen. När vi kom in satte jag mig vid datorn lite, sen spelade vi monopol. Jag förlorade kan jag lova..
Efter det kom Tuppe och hälsade på och vi spelade kort om vem som skulle gå till påstlådan fram och tillbaka. Nu sitter jag här och har Johan i luren, och pratar lite skit med honom, ska ju dit i morgon.
Funderar på vad man ska göra ikväll då? hmmm...
Spela är garanterat iallafall, sen vettefan alltså, plugga till provet i morgon kanske.
Kanske kommer in i helgen och skriver beror på hur social Johan är emot mig, är han osocial kan jag ta mig tid med datorn! Hehe.. Men nu ska jag dra ut och åka pulka med Naima, Zacke & lille Viggo Boy!

Hejsålänge!



-------------------------------------------------------------------------

Nu har man nyss duschat och flätat hela håret i småflätor så man får lite lockigt hår tills i morgon! =)
Satte nyss in mackor i ungen så det kommer ut vaaarma mackor! Lite rolig kan man vara iaf =) haha
Nu ska jag sätta mig ner i soffan och slappna av och titta på The Vampiares diaries!

G´natt people! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0