17 Februari 2010

Hejsan!

Idag har varit den sämsta dagen på länge. Jag vaknade runt 07.00 och gjorde i ordning mig för skolan. Satte mig på bussen och snackade med Amir och Sanna på sms, fick inte sova på bussfan för dom. När jag kom fram så hoppade jag av vid tågstationen för att möta upp Sanna. Vi skulle till Vikmanshyttan och ha möte med Wikmansgården om vårat projektarbete, det gick super bra! Efter mötet så gick jag och Sanna runt inne där och kikade. Fick även reda på att en hade gått bort, den "bästa" uatv dom, den som jag kom mest överrens med. Jag fick inte ens säga hejdå.=( Efter det så gick vi till bussen för att ta oss in till Hedemora igen. Klockan var då 12.00 och vi hoppade av vid vägen utanför Sanna och gick hem till henne och slog på Svanprinsessan, Alladin & Eva och Adam. PraaPraa!

Efter ett tag kom Elin och Angelika över och snackade och stimmade. Vi satt och pratade om kryssningen vi ska på den 2-3:de Mars! Weei. Jag gick även in på facebook och kikade. Hade fått ett meddelande där från C, att hon inte vill ha kontakt med mig mer pga olika skäl, =( Hur dåligt ska en människa behöva må tills den ska behöva söka upp någon psykolog eller må så pass dåligt att den inte vill finnas mera? Är så trött på allt skit runt om kring mig så det finns inte. Önska jag bodde någon annastans i ett annat liv, annan tidpunkt eller vad som helst. Usch, orkar verkligen inte med detta skit mera, men men. När jag kom hem så snackade jag med Johan i telefon, usch vad jag saknar honom just nu. Ingen att krama när man mår dåligt, det är väldigt jobbigt.

Nu sitter jag här vid datorn och tänker kika runt lite innan jag slår på någon film jag kan somna till. Undra vilken? Avatar kanske? ;) Hahaha, sett den kanske fem ggr nu, hihi! Det gör la inget, det är ju en film man aldrig kan tröttna på precis. Ska se den i helgen igen med Johan till och med! Någon som vill joina? =) kom till leksand sånfall! I morgon blir det att beställa biljetter till kryssningen, fett najs! Ska nog ta en simmtur med syster i Vasahallen i morgon också, det ska bli skönt. I morgon MÅSTE jag plugga till svenska provet som är på Fredag, usch IG på det provet iaf. Kan ingenting om litteratur på 1800-talet.

Menmen, nu ska jag inte störa er! Ha det bra, själv ska man tänka igenom allting som händer runt omkring mig. Ska börja tänka positivt om allting nu. Tar allting så negativt. Men men ska bli skönt med lite supande på kryssning, så jag kan koppla av någon gång!

Säger bara -  "En sång för alla dom, som aldrig hittat någon att dela sin glädje och sorg med" Så bra text.

NattieNattie!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0