16 Februari 2010

Hello!

Idag så vaknade man tidigare än vanligt, satte på mig kläder och for iväg till bussfan. Väl på bussen snackade jag med Linda om hur helgen varit. Sen när jag kom fram till skolan så la jag mig och sov på bänken med Pia som varje Tisdag. Dagens första lektion var Christinas som vi bara snackade om Lettland, eftersom tre stycken i klassen har varit där som Projektarbete. Lämna pengar åt fattiga och sånt. Sen hade jag PA - projektarbete. Skrev en loggbok och i morgon ska vi på möte med Wikmansgården, och visa våran planering, sen ska jag nog hem på en gång. Pallar inte med skolan just nu..

Ibland önska jag att jag inte fanns. Att jag är med i en film som Avatar. Där det finns varelser som en avatar, vampyr eller något liknande. Som inte finns här i denna helvetes värld. Jag önska någon, bara någon kunde förstå hur jag känner, hur jag tänker.
Nu ska jag inte tycka synd om mig själv utan nu ska jag skriva om min dag, som kommer gå ganska så fort. Kom hem vid 15.00 tiden där omkring och satte mig vid tven och kollade klart på Avatar jag och Zacke. Sen satte jag mig och spelade med Johan och Luke och alla andra i klanen. =) Riktigt skojj och riktigt länge sen nu! =) Weeeeeei!
Sen kom syster hem och vi satt och snacka ett tag sen satte vi oss ner och syster ska kolla igenom alla Vampiares diaries. Så mamma sitter där med henne nu medans jag inväntar Angelika =) Vi ska ta en cola på donken och snacka lite hon och jag. Det ska bli skönt och najsigt. Skönt att kunna umgås med någon.

Sitter och tänker på dig Pontus hela dagarna just nu. Fan, varför ska det hända så tragiska saker hela tiden. När jag får körkort då jävlar kommer jag! Vilka som vill följa med får det. Säg bara till. Men då ska det fan bli ändringar på allting. Jag går inte med på att jag inte får träffa min egna lillebror, som vill träffa oss..

Pontus Claesson
Jag tänker på dig hela tiden vill att du ska veta hur det är,
vafan ska jag göra , ville ej att det ska vara så här.
inte redo för att ta nästa kliv,
en dag med dig det var det bästa i mitt liv.
jag säger som det är att jag vill att du ska stanna kvar,
jag älskar dig även fast du inte känner samma sak.
jag saknar dig jämt , varje dag , varje kväll,
en gång hade jag allt men nu står jag här själv,
jag har så mycke jag vill säga vill att du ska förstå,
jag saknar dig bara mer för varje dag som går.
spenderar mina dagar till att tänka på minnen ,
vafan ska man göra när den man älskar försvinner ?
kom tillbaka för jag kan inte sluta drömma,
tiderna med dig som jag aldrig kommer glömma.
snälla förlåt mig för allt som har hänt ,
jag vill bara att jag ska kunna vara med dig jämt.
men vissa sakner blir inte som man vill,
men du fick mig att känna som tiden stod still,
jag säger vad jag känner och jag hoppas du förstår mig,
försöker tänka på nåt annat med det går inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0