14 Februari 2010

Igår blev det en ganska så lugn dag och kväll. Vi var bara hemma och myste, och tittade på film. Skönt det ibland också. Idag så var dagen värre, önska man kunde få strypa en person i bland alltså.. Fyfan vad dryg du är! Skit samma nu ska jag inte haka upp mig på honom.

Idag har dagen varit ganska seg. Det började med att vi åt pizza direkt när vi vaknade. Mjammii! Efter det så tog jag tag i Johans rum en gång till.. fyfan vad en karl kan skita ner det så fort, men jaja.. Sen har jag städa lite åt Eva också, inte mycket men lite iaf. =)

Just nu sitter jag bara här och väntar på filmtajm, koller väldigt mycket på filmer.. :P Så ikväll blir det G.I Jane och Reine och Mimmi i fjällen för det blev inte det igår nå.. hehe.

I morgon är det skola, så jag och Pumba tar bussen härifrån halv 7 och är framme kvart i 8. Så hämtar mamma upp han vid 9 tiden där. ^^ Nu ligger han och myser med sig själv i Johans stora säng och skäller i drömmen.

Hoppas det går bra för mig nu! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0