11 Februari 2010

10 Februari 2010

Hejsan!
Dagen började med skolan. Sen tog jag tåget till Leksand och var med Johan & Kongo i Leksand.
Sen efter en stund så åkte dom och vissade med Kärringberget och ett till berg i närheten där man åker skidor. Riktigt stoooooroa backar kan jag lova dig. Vi ska ha tävling där någon dag, eller bara en galen pulkadag!
Fattar inte hur jag vågar, men jag ska inte säga något ännu.. Är livrädd för att ens tänka tanken! :'(
Efter det så åkte vi hemåt och jag och Johan tog ett bad, sen ringde mamma upp.. efter en förvåning av Stefan så tog han tag i mitt huvud och kysste mig allt vad han kunde.. Fick fan en rejääääl chock där alltså :O Hahaha
Sen skjutsade vi runt på Stefan från 10.00 till 12.00 kanske, så var lite trött när vi kom hem. Slog på en Johan Falk och somnade på en gång.

11 Februari 2010

TjahTjah!
Dagen började svintrött.. Fyfan kunde ge en miljon på att få vara hemma bara, men klockorna ringde och ringde så det vara bara att ta sig upp. Väl på bussen somnade jag och lika så på den andra till Hedemora. När jag hopppade av i Hedemora traskade jag till skolan och satt där med bärbara datorn och snackade med Pilla G. Sen ramlade Sanna och Elin in i bilden och jag var så trött så jag somnade av på bänken! Haha.. Vaknade av att Sanna satt bredvid mig och ringde min teflån (telefon). Det är tydligen det ända sättet jag vaknar på enligt henne då.

Sen flöööööt skolan på seeeegt men bra. Så när jag kom hem så satt vi oss och snackade lite grann om vad vi skulle göra idag här hemma. Kom fram till att jag skulle städa hela rummet osv. Efter det tog jag ett bad vid 19.00 och nu är klockan 21.00 och precis därifrån. Somnade i badet! (ops). Nu sitter jag här och dunkar musiken i öronen och bränner ut Avatar tills i morgon =) Weeeeeeei! Nu blir det att invänta Johan och sen ska vi spela lite. Sen blir det film och döna i säng som mamma säger. Alltså gå och lägga sig och sova. ;) PÖSS!

Lite goa låtar jag har fastnat för nu:
1. Dance with the devil - 666
2. Spank my ass - Nomy
3. My Religion - Nomy
4. Ruta 1 - Patrik Isaksson

Dom är då för bra!! =D

Kommentarer
Postat av: Sanna

FIGHT, FIGHT, AND DANCE WITH THE DEVIL!!! ;)

2010-02-11 @ 22:30:02
URL: http://sannaab.blogg.se/
Postat av: Anonym

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!

2010-02-11 @ 22:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0