09 Februari 2010

08 Februari 2010

Måndag, tråkigaste dagen på hela veckan.. Men inte denna Måndag.
Hade Risk1an idag. Det gick bra som fan, och roligt som fan. Det är
faktiskt bra information även fast man kan det mesta, men jag fick andra
blickar på en del saker iallfall.
Sen åkte vi hem och åt fiskbullar och myste innan Johan skulle fara hem.
Det slutade med att jag följde med honom hem, hehe..

Grattis Pontus Claesson på 8årsdagen! Önska jag kunde på ge dig något.
Men jag älskar dig iallafall! <3


09 Februari 2010

Tisdag, Vaknade av att Skrollan skällde över hela huset i typ två
timmar. Var tvungen att gå upp, men i och för sig så var klockan
halv tolv. Hihi!
Gick upp och tog en cigg och snackade med Johan och Eva. Sen åkte
vi över till Stefan för han hade ungarna där! Dom var så mysiga.
Hur kan man vara så dum i huvudet som mamma? Förstår dig verkligen
inte hur man kan göra sådär mot sina egna små troll.. :( Tragiskt hur
du beter dig. Menmen..
Har hunnit med att skratta som fan.
Det är så att mamma fyller 44år idag, så jag är barnvakt hemma medans
dom är på bio och äter ute. Då bjöd jag hem Elin, Mich, Challe & Sibban!
Det slutade med att en utav oss ( får inte säga vem ) stod framför
camen med en utav mina bh:n och låtsades smeka sig själv och vi fick
två stycken killar att visa sig, sen hoppade alla fram! Så jävla kul alltså.
pershyttehumor som Charlie sa! Stämmer ganska bra! HAHA!
Nu inväntar jag ett sms från Johan och se om vi ska spela eller inte :)
Länge sen nu! I morgon LIF-AIK, Elin får se hur det går denna gång ;)
Men ska iaf inte dricka denna gång!

Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0