30 December 2010

Min favoritfödelsedag

Det var nog när jag fyllde 18år.
Då blev man en stor tjej och Johan och hans familj
kom ner till pershyttan och fira mig. Riktigt mysig
och rolig dag..
Kommer dock inte ihåg så mycket mera, men 18år
är väl en bra ålder? Så.. tar nog den!


Idag så har jag hunnit med mycket. Vakna klockan 11.00
och Cassie satt redan vid datorn. Hon kom igår kväll och
sov över en natt. Vi hade så roooligt på kvällen så vi höll
på och dö av skratt.. Har lite kort ni kan få se alltså !! Haha!

Sen efter vi varit ut med Pumba en stund så kom Tuppe och
hämta oss för vi skulle till Borlänge, jag skulle med och byta
ut mitt ljudsystem, mamma o pappa kom i bilen bakom och
vi gick in på ICA maxi där jag storhandla hem till mig, sen
till kupan där jag bytte ut och nu funkar det ÄNTLIGEN (!).
Sen när jag kom hem, packa upp alla varor och sen ut med
Pumba och säga upp lägenheten hos Hjalmarsson, sen kom
mamma och hämta oss och vi åkte och titta påm min nya!!
Är helt kär i den, balkong, jag kan ha bord och stolar i köket,
badkar, REN tvättstuga, m.m. Så ska flytta så fort som möjligt!:D
Sen hem till Tuppe och käka goood mat och spela spel, hann
slänga i hårfärg också! =D Myyys !

Nu ska jag spela lite spel med Sven sen PRISON! <3


Bilder;


hahaa!!


Hahhaha!!!


:D


:D



<3


<3


:) Älskar dig kusse ! !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0