28 December 2010

Min första kyss

Alltså, visst har jag kysst många, men kommer inte ihåg någon.
Förutom när jag blev tillsammans med Johan, utanför hans hus.
(det blir mycket om johan på bloggen, men vi hade lång och fin tid.)

Vi satt utanför där hos Magnus. Jag satt i tshirt i November månad, så
dum som man är. Johan tog om sin jacka runt mig och titta på mig.
Jag titta upp mot honom eftersom han är mycket längre än mig..
Så kysstes vi. Ciggen glödde upp och vi sket i det. Det var otroligt
mysigt.

Så min mening den går till Johan Sundh som vanligt.. hehe :)



Skriver bara om den dära listan nu för tiden. Om alla vela veta

så mår jag super bra! Jag lever livet och är sne, men det är bra

det också! hahahahah!!

Vill dela lite videon till er,
(och nej jag är inte rasist eller liknande, men tycker om dom låtarna okej?)


http://www.youtube.com/watch?v=x0IKZQaAX5c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=aCTPolF0nWs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0