21 December 2010

Min uppväxt

Jag har växt upp på landet vilket är helt UNDERBART! Jag älskar att
vara ute där, man kan skrika, liva, bara ligga naken och sola om man
nu vill det.
Men alltså att vakna till massa buller i stan än att vakna till fågelkvitter!
(eller ja, ibland koskits lukt -.-)
Jag är det yngsta barnet i våran familj (blodigt).. Och har två store syskon
och två föräldrar. Dom är väldigt bra på att uppfostra barn.. Så jag är
jätte nöjd med min uppväxt.. Jag är en olycksfågel som råkar ut för allt.
Jag var jämt sjuk när jag var lite, och fick dubbel sidig lunginflamation..
Och har fått ansiktsförlamning 2008.. har det kvar ännu.. Allergisk reaktion.
Knät har varit trippel så mkt större.. alltså jag ahr otur i allt..
Menmen, på tal om uppväxt så är jag super nöjd med min! :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0