14 December 2010

Min dag

Min dag har varit PERFEKT. Min dag har varit underbar.
Min dag har varit alldeles WONDERFUL!!
Det är du som har gjort min dag bra, det är du som gör
mig glad, och att jag ler igen.. få känna den hära pinsamma
stunden, att man rådnar igen.. Det var sjukt länge sen.

Min dag börja:

Jag gick upp klockan 07.00 och gjorde frukost och satte
mig och läste tidningarna på datorn.. Skulle på möte klockan
09.00 på AME och prata om massa saker som jag inte tänker
ta upp här..
Sen så gick jag hem och tog en lång promenad med Pumba.
Sen kom jag hem och gjorde lite lunch och drack kaffe..
Sen satt jag och fyllde i papper men fatta ingenting så mamma
ringde och hon hämta mig och vi åkte ut till Pershyttan där
pappa och mamma fick hjälpa mig. Sen var jag där i ca 2 timmar.
Åkte med pappa in igen för att han skulle simma.. Köpte lite
spån och godis till mina djur.. Julpyntade i buren lite.. Dom lär
ju också ha lite jul ju :)
Sen gick jag tiill Pernilla där stjärfan och Julia var också, sen kom
Peter med Buzz som vi spelade lite. Sen gick jag hem och satte mig
vid datorn ett tag.. Då kom Jimmy och Madde ner och snacka ett tag.
Sen har jag bara suttit vid datorn med lite egen tid.. och snacka mycket
med DIG. Du är så söt :) Du vet nog vem du är ;)

Så nu ska jag fortsätta prata med dig, sen ska jag sova.. Ska upp tidigt
i morgon också för att fixa ännu mera PAPPER -.- ... Men som sagt det
hjälper mycket :)

Så Heeeeeeeeeejrå! :D <3

Kommentarer
Postat av: :)

:) härligt att du tycker de :)

2010-12-14 @ 23:26:55
Postat av: :D

:D:D <3<3

2010-12-14 @ 23:27:58
Postat av: :)

<3<3

2010-12-14 @ 23:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0