13 December 2010

Vad är kärlek?

Jadu.. har bara varit kär en gång som sagt..

Men kärlek till en pojkvän/flickvän är väl mys, man finns
där, man älskar den, man ljuger inte, man är öppen, man
kan prata om allt med varandra, ställer upp osv..

Lika så med kompis?

Men den jag älskar mest av allt är Pumba.. Min hund.
Han finns där i ur och skur, han är min bebis.. visst ibland
kan jag skämma bort honom, men hallå? Kan han gå
och handla själv?
Han får inte direkt massa olika maträtter som vi får.
Han får sitt frolic och det är han nöjd över, men han får
även äta med mig på tallriken. Han är min älskling och
komma alltid att vara. Jag skulle aldrig kunna vára tillsammans
med någon som inte tyckte om Pumba eller var allergisk..
För det är min kärlek, min hund, mitt liv, mitt allt.
Pumba är född 2005 i November.. Han är en Shitzu och
är svart och vit fläckig.. Han har en fin fläck mitt på huvudet
som gör han jätte söt.. Han är omtyckt av många, han är charmig,
han kan dansa, han kan sit, han kan fot, han kan stå/sitta,
han kan ligg, han kan "pusspuss", han kan sök.. Han kan
mycket han med..

Så denna mening, Vad är kärlek? går till min hund Pumba idag!

Här få ni en bild på min vackra hund! :)<3

Nej en till får ni! ;)



Mamma älskar dig Pumba Claesson!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0