12 December 2010

Det här åt jag i dag:

Jag börja dagen med frukost, och sluta med kassler och ris med jimmy:)

Jag älskar den maträtten, det var min gamla svärmor som lärde mig den.
Eva sundh.
Man tar ris och kokar upp vilket jag tror dom flesta vet hur man gör..
Sen tar man ca 5dl matlagningsgrädde går bra med vanlig också..
och sen rör man runt så det blir lite tjockt och tar 1-2 dl ketchup och
lite salt och vit peppar.. Sen skär man kassler och lägger det i en form
och häller över krossad annanas och champinjoner.. Sen tar man såsen
och häller över och täcker allt.. och sen strör man över riven ost och stoppar
in i ugnen på 200 grader.. Sen väntar man kanske 20-30 min sen är det klart:)

SKIT GOTT! Testa iaf.. jag tyckte inte ens om kassler innan.. men nu, ojoj
i love it!


Idag har det varit en lång och mysig dag. Vi åkte till Borlänge för Tommy skulle
tatuera sig och sen så satt jag och Jimmy uppe med Lina och barnen, samt
hundarna.. Så GOA hundar.. Och jag saknar verkligen Lina och barnen! Fy vad
mysiga dom är. Synd att vi bara ses när någon ska tatuera sig, men man ska
vara glad för det.. Annars hade vi inte setts alls tror jag.. :/

Kom hem ganska nyligen och Jimmy kom ner och vi fortsatte på "knight and day"
eftersom vi båda somna till den i går natt.. :p hehe..

Nu ska jag spela lite och sen ska det sövas. :)

Púss på dig sötnos! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0