11 December 2010

Mina föräldrar

Stefan och Susanne Claesson.. Det är mina föräldrar som jag älskar
mest utav allt på denna jord. Det är dom som givit mig liv, det är dom
som alltid ställer upp, det var dom som hjälpte mig upp igen, det var
dom som fanns där vid min sida efter allting. Jag älskar dom så sjukt
mycket!
Jag tycker det är så att pappa uppfostrar oss barn, och mamma lär oss
hur man ska bete sig, hur man ska vara mot andra. Jag är vädigt stolt
att jag har en pappa som är "sträng". För det är då man lär sig, man hamnar
inte i skit.. Allting blir bra.
Livet är ett mysterium, men det är ni som har löst allting åt mig..

Dom bor ute på landet utanför Hedemora och har en stor gård med stor
trädgård och massa andra saker. Dom har två alltaner, en stor och en
mindre.. Dom har också en stor fotbollsplan på baksidan av huset.
Jag älskar deras hus, det är SVART OCH VITT! Mina färger! <3

Dom har två katter, och en hund. Han är nu 17 år.. tiden går fort..:/
Sen har dom två barn dom tar hand om, dom har typ adopterat dom..
Orkar inte förklara mera..

Detta är mina föräldrar !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0