24 Augusti 2010

Hey!

Måndagen som var igår var lite tuff.. den var riktigt jobbig.. men slutet var hyftsat.
Jag berätta min tyngsta hemlighet som bara Johan visste.. jag berätta allting för min
familj. Vilket är jätte skönt och det lätta från hjärtat. Men gjorde jag rätt? Eller gjorde
han? Det är alltid min fråga.. men nu är det gjort.. Gjort är gjort och det kan man inte
ta tillbaka. Vill bara säga tack till Tuppe, Toni och Lisen som hjälpte mig, som hjälpte
mig att berätta allting.
Menmen, nu ska vi inte tycka synd om oss själva utan leva den dagen som är, i morgon
kan det vara försent, kan det vara omöjligt.. så nu ser jag framåt och sökt jobb idag och
prata med dig. Du gör mig glad, varför då? Menmen, huvudsaken jag pratar med dig så
mår jag super igen!

pratar om dagen idag istället.. Den har inte heller varit så perfekt.. bråka lite med syster
men löste sig direkt hon kom hem från skolan, hennes första skoldag.. Hur känns de syster?
Att sitta vid en skolbänk igen kan inte vara så roligt va? :P menmen, ska väl plugga jag med
snart om jag ska bli ambulansförare! =) Så livet är super men kan vara pest och pina samtidigt.
Mitt nya citat "Hellre avstånd HELT, än lite närhet". Super jobbigt att inte kunna vara vän med
dig och att inte kunna snacka med dig som man gjorde förut, eller att inte kunna berätta en del
saker som jag har gjort med dig förut.. skit jobbigt att få känna denna känsla.. menmen,
nu kom Toni hem och nu ska vi nog äta lite mat sen snacka lite, sen kortspel, yatzi, uno kanske :)
Hejså länge !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0