19 Augusti 2010

Hejsan...

Fyfan vilken natt det har varit..
Gårdagen började med att jag vakna vid 16.00 och Ullis kom hit och
låna min dator och sen åkte vi vidare till systemet och handla vin och
sen hem till henne och drack och drack.. Sen kom Angelica dit och vi
drog vidare till pernilla och stjärtan som var hos pernilla.. Sen när vi
druckit en massa så gick vi till halvan och mötte upp resten av folket
där.. Som tuppe, jocke, Jingan, martina, rickey, daniel, sofie, lennie,
magnus m.m. Hade skit kul. Jag och tuppe sjöng Black Jack - inget
stoppar oss nu och sen final countdown och jag och my Grease lightning..
Hade skit kul och vid 01 så stängde dom så vi gick hem till pernilla
och fortsatte efterfesta och där ramla Angiie ihop och fick åka in på akuten
och vi kom dit vid 3 tiden ca och var där tills 10 i morse.. :( Fyfan vad jag
grät alltså.. så jävla rädd.. Dom vet inte vare var.. Men hon var inte för full
iaf, så vette tusan! :S Men huvudsaken hon mår bra nu så är jag nöjd.

Dagen idag så har jag varit seg snacka lite med Charlie och varit hos Pernilla
på massa mys och göttgött! :) Så nu är jag hemma och planerar inför långa
resan i morgon, ska ner till syster i Vänersborg och hälsa på i en vecka med
Pumba, ska bli skönt.. fyfan vad kul vi ska ha.. Ska gå på krogen, shoppa m.m.
:) Ska bli jätte roligt :) NU ska jag tare lite lugnt sen söva så jag kommer
upp i morgon och kan åka också :P Så jag inte försover mig :P hahah
göre säkert.. ngn som våga sätta emot? :P Nejrå! :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0