17 Augusti 2010

Yoooo mannen!

Jadu.. igår var det en bra dag men dålig kväll..
Får inte ut det jag vill.. får inte nog med luft.. :(

Ska flytta till Värnersborg kanske.. men ska iaf
ner dit på fredag och ha så jävla kul med min
syster som möjligt.. Nytt folk, ny miljö, ny omgivning..
Ska bli så skönt efter allt som hänt / händer..

Idag gick jag till veterinären med Pumba för tömning
i analsäckarna.. gick jätte bra för honom han är så
duktig mammas älskling så! Så nu sitter jag och väntar
på Sanno och vi ska ner till lappens för att käka lite mat! :)
Ska duscha Pumba i rumpan nu så han blir fin och ren..

Snart är jag arbetslös!!! :'(
Sista natten jag jobbar nu 22-06.. Sen ska man byta av pappa
i morgon bitti..

Skulle tydligen städa idag det jag skulle göra var:

* vika tvätten
* lägga in tvätten
* dammsuga hela lägenheten
* Duscha mig och Pumba
* Bädda sängen och byta lakan
* Tvätta golvet
* Diska

Det jag gjorde var punkt nummer 5 :P hahahahh!
Men ska fortsätta senare innan jobbet! :)
Prata lite med dig idag också :) Riktigt skönt faktiskt :)
Har nog funnit tillbaka till mig själv men lite värre.. :P
Om mamma bara visste säger jag bara ... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0