11 Augusti 2010

Tjatja... nu ska jag berätta lite vad som har hänt sen sist jag skrev förutom igår då :P

Jag har fått min dator och internet så sitter här som en galning.. så man har gjort egna mappar eget lösenord, fyfasen vad skönt det är! Sen har syster och Toni varit här och hälsat på också, :) Gjort lite bättre i lägenheten med en del saker som man köpt/fått. :)
Har varit i Rättvik med min kusin och hennes kille Jonte, Klara och Martina :) Skit skojj hade vi tills kvällen kom här hemma och det hände en massa... Den fredagen fyfan... Om man kunde få radera två stycken saker på den natten alltsååå.... :( Ångrar det som FAN!

Supit en hel del och tagit det lugnt dagen efter också ;)
Hunnit med att bråka en hel jävla del ocksåååå..:@ blir så äckligt förbannad på er, dra!

Pumba min älskling, tur jag har dig vid min sida iaf.. du gör min värld bättre!



"Jag saknar inte dej, det enda jag saknar är den du en gång va!"


Saknar dig så förbannat mycket nu..... :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0