25 April 2010

24 april 2010

Lördaaag, bakis? javisst! Hände inte så mkt mer än att
min syster kom hit, wiiiihooo! Hon kom ända vägen hit
för att jag mådde som sämst, min syster de (Y)!

Som sagt denna dag har varit jobbig som fan den också,
kommer alla dagar vara tils jag inte får reda på ett svar..
Men men, :( Jag älskar dig iaf Johan! <3 vill att du ger mig
en ny chans!

25 April 2010

Middag med Klara och martina, och en massa spelandet!
Skit skojjigt!
Kom nyss hem därifrån och nu har jag precis duscha och
ska ta lite glass och försöka se på en film, eller sova...
Så jag får något annat att tänka på någon gång!!!!!!!!!!!!
har magbesvär, fundrar på en sak men, näää..

Nu ska jag dra.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0