21 april 2010

Heeey!

Sanna skriver på msn och tvingar mig att skriva ett
inlägg. Så gör väl derå..
Idag gick jag till skolan, mötte Alma på vägen, vi var
10min sena. Så när vi kom stod Sanna och redovisade
om sitt fadderbarn. (action aid). Skit intressant!
Funderarm på att bli fadder alltså, verkar grymt intressant!

Efter skolan så kom pappa och hämta mig och vi for till
Garpenberg där jag skulle klippa mig, blev inte så nöjd!
Hon klippte alldelens för lite tyckte jag!! :/
men men, jag och min bror fortsatte och klippa när vi kom
hem till honom. Då blev det bättre, slängde i en hårfärg också!
Så nu blire svart again! :P Funderar på blond :p!
Ja, jag skoja! =) haha

Nu sitter jag här och fundrar på vad man ska sälja för något!
Vill sälja mitt xbox 360 samtidigt inte.. :/ Är rädd för att sakna
det också! Spelar ibland, har mina perioder.. Men nu har jag
inget Live så, men men, får la se hur de går då.. hur jag lyckas
fundera. Nu ska jag hem till Sibban och sno en rök av honom.
Höres i morgon!
tjoflööööjt!


Nöjd Sanna? ;)


Satt dessutom och snacka med denna underbara uppblåsbara Sanna
om gamla minnen! <3 Suparminnen! <3 måste göras om alltså!
hahahah!<3

Snyggo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0