12 April 2010

Hejsan!

Det blir en kille till! =) Fick vi reda på idag! Fyfan vad glad jag är!
idag vakna jag hemma hos Johan kl 5. Steg upp och in i duschen
sen bar de va till bussfan. Kom till skolan vid 8 tiden och satt och
plugga samhäll.. Ska göra provet i morgon och är inte ett dugg
förbereed!!!
Idag när jag kom hem så åt jag lite mat sen gick vi ut och gick jag
och Sibban med hundarna. Blev en långpromenad runt berget osv.
Skönt som fan! =)
Har lagt ut min mobil på blocket nu om det är någon som vill köpa. =)

http://www.blocket.se/dalarna/W902_Sony_Ericsson_Bra_skick_26824492.htm?ca=6&w=1&last=1

Så ska jag köpa en C905 ist! =)

Nu ska jag se lite Two and a half men, sen söva :) Nattie!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0