11 April 2010

08 April 2010

Torsdag... dagen började med trött som fan.. Bar mig av till bussen sen vidare till blge.. Fyfan jävla skit!
51/70 när man skulle ha 52.. Blir så jävla matt!!! Men men, nya tag bara!
Dagen var inte så bra vad jag kommer ihåg.. Var ledsen och besviken på mig själv hela jävla dagen
tack vare de där!
Men men gick och la mig tidigt iaf!




09 April 2010

Fredaag! Idag åkte vi till Hedemora mot kvällsidan.. Snacka lite med mamma sen åkte vi in till
stan med Sibban sen hem till han och kolla på Twlight och spela kórt =)
Sen hem och inte gjorde mycket. Kollade på Liar Liar med Jim Carry! Så jävla bra!
Hahahhahah..  Den bästa scenen när han ska ljuga om att pennan är röd
fast den är blå, när han inte kan! HHAHAHA!
Men men, sen somna vi bara :P




10 April 2010

Var att åka direkt man vakna. Johan skulle till leksand och byta framdäck på Hydro. Sen efter
det hem till han och koka iordning makaroner. Sibban var också med. Sen gasa vi hem för jag
skulle börja jobba klockan 3. Jobbade till kanske 7 tiden bara. Tjäna 200kr idag igen. Sen hem till
Sibban där vi skulle se på New moon, Men då funka inte ljudfan! Så vi spela kort ist :P hahaha
Sen hem och söva :P




11 April 2010

Idah har vi inte gjort så himla mkt. Åkte till älven där mamma, pappa, ungarna, tuppe, sara och
den bästa Viggo där dom grillade. Fick i oss lite mat sen hem. Vi åkte till Leksand vid halv 3 tiden för
att vi skulle hämta svärmor vid tåget som kom halv fem. Dom har varit och tagit laser för att dom
ska sluta röka. Lycka till, till er. Nu ligger JOhan och lyssnar på ljudboken utan mig, ska se på
Vampiariers diaries i stället ja ;)
och i morgon är det äckliga skolan.. Får se hur de går med allting nudå... Har väl
gjort fel ännu en gång.. Märks stort att det är jag så.. men orkar icke bry mig när man hela tiden
frågar vad de är när folk inte kan svara.

tjahtjah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0