07 April 2010

03 April 2010

Lördag idag! Inget speciellt hände.. Vad jag kommer ihåg..
Vi åt pöskmiddah hemma hos mig hela familjen, sen gick vi runt byn
med ungarna så dom kunde sno åt sig lite gödis.. Sen hem igen och
spela lite pökra, där dom som förlora fick gå ut och sitta där och
vänta tills den som vann fick komma ut och säga: "kom in igen".
Såååå tattigt.. Tuppe och pappa i final, som spela klart sen
sket dom  oss som stod där ute i värmen :D Med det gjorde ingenting
jag och Johan satt och lyssna på ljudboken, (twilight) i solskenet!
Sen bara mys och tat lugnt :)



04 April 2010

Söndaaah!
Trore var idag då vi "flydde" från Hedemora för att Zacke fick magsjuka!
Så vi stack till Leksand där Eva var borta och lika så Emil!
Hahah jag och Johan åkte iväg en stund och satte oss och lyssna på
boken i bilen och tog en varsin pizza, skit mysigt, men det roliga i
det hela var att när vi kom hem satt Emil och skaka i soffan! Vi frågade varför?

Han: Jag körde på en unge med moppen!
Jag: VAH!?
Han: Jaaaa!
Jag: Hur gick det med ungen då???
Han: Det sket jag i, jag stack hem på en gång var livrädd!
Jag: Men va fan emil vart då?
Roffe: Han menar ett vildsvins barn!
Jag: Va fan ditt cp! blev ju rädd där!

Hahahahah, men men han körde på en flock med vildsvin så han tappade
skon! Hahhahahahhah! SÅ jag och Johan fick åka dit lika så Emil, (med bil)
och hämta skon! Han vågade inte gå utanför bilen, så jag fick gå ut. Vi såg
även 10 st vildsvin där... :)



05 April 2010

Måndag.. Johan åkte till skolan medans jag låg kvar på söv. Skönt som fan.
Dagen flöt på som vanligt... inge fel.. lyssnar på ljudboken på kvällarna.
Kommit ganska långt. Bok nummer tre ngnstans vid 15 kap av 27. Vardera kap
är 45 min långt ca.




06 April 2010

Tisdaaaah, inge spec? Lyssna ljudbok lite hit och dit, åkte till Preem och handla
åt Eva. Tog en sväng till leksand.. hmm... inge spec iaf.



07 April 2010

Onsdaaag = Min älskling fyller år! =) Hela 7år gubben :) Oliver... :)

Har varit där och gett han hela  25 kr... Det var de ända vi hade i fikan.
Men han blev superglad ändå? ahha , kände mig ganska snål.. Men han fick
iaf ngt?
Så har smsa med han idag, eftersom han fick en mobil av mormor :) Har varit
där och och jag har pluggat som en dåre eftersom jag ska skriva i morgon ;)
Tihhii..Önska mig lycka till! :)

TjahTjah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0