01 April 2010

01 April 2010

Lurardagen!

Dagen började med att farsan ringde och sa att hans kompis hade en Audi vinge att ge till Johan, så Johan skulle ringa inom en timme annars skulle han kasta den. Så jag ringde upp Johan och sa de och han skrek typ att han ville ha den så gärna. Så jag ringde upp pappa och sa de.. När Johan kom hem så ringde han och presentera sig så här:
- Hej, det är Johan, nathalies kille, stefans dotter!! HaHAHAAH jag dog typ!

Det var ju ett skämt så han hade ju ingen vinge, så Johan blev helt paff typ.. :P Haha..

Sedan lurade min svärmor mig att det stod ett lodjur ute på gården så jag sprang och tittade.. haha skit kul!!
Sen skickade jag ett sms till Johan bland annat och skrev att jag var gravid, innan det dära med vingen.. han ba:

Jag -  Jag är gravid....
Johan - Hur vet du det!?
Jag - jenny och Eva sa att dom kände det på sig så jag testa mig.
Johan - Okej......
Jag - Ja, men du kolla datumet

LÅÅÅÅÅNG tid till nästa svar

Johan - ditt cp!:P
Jag - Blev du rädd?
Johan - Ja, svimma nästan!:P Hahah

hahahah det var lite roligt ocksåå ^^

Sedan åkte vi till hedemora där jag fick träffa min älskling, PUMBA! Han har kommit heeeeeeeeeem! :D:D

Myste med han ett antal timmar! Myspys!

Jobbade också, tjäna 200kr :) Mhihi!



02 April 2010

Idag så gick vi upp kring 12.00 tiden där. Gick upp och där satt Lisen, Naima, Zacke och Viggo och ritade påskkort för dom ska gå påskkärringar i morgon. Så satte mig där en stund sen slog vi igång Dogsoliders jag och johan. Den är fan läskig än tycker jag! :p

Har nyss kommit hem från stan där alla festar och ingen typ ringer? Sjukt.. Inte fått några sms på jätte länge där det står:

Hur är det, ska vi hitta på ngt, vad har du för dig, följ med oss och festa...

Ingenting.. men orkar inte lägga ner nå mer energi på er nu.. Ska ta studenten sen sticker jag! Skönt som fan att slippa denna jävla fittiga hålan!

Nu ska jag se The Vampier Diariers med mamma, Johan och Lisen!

Tjahtjah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0